tazeanne123_ İnanmıyorum çift rakama düştük Allah’ım inşallah bebişleri sağlıcakla alırız kucagimiza sizin Şafak kaç oldu
UsanmazPandaaa tazeanne123_ uygulamaya göre 72 bize göre 62 🌺🌺4 ekimde prensesimi kucagıma alacağım inşallah 🌸♥️🥰
Zumruduankakusum UsanmazPandaaa aaa bende aynı şekilde 🤩🤩 sağlıkla gelsin kuzucuklar inşallah hayırlı doğumlar dilerim ☺️😚
SevincGancali Bende de 88. Ama sezeryan olacağım için daha az kaldı. Çok heyecanlanıyorum günler geçtikce
Esan tazeanne123_ ay bende 99 u dort gozle beklerdim simdi 41 kalmis 🙈 hem hizli gecmis diyorum hem de gecmiyo gibi geliyo. 🤭
UsanmazPandaaa depsizoo aslında mantıklı dertsiz tasasız bende birini çıkarıp diyrrini geri sokmayı düşünüyorum 😂
UsanmazPandaaa depsizoo iki çocuk gözümü korkutuyo ve ben hala 4 çocuk yapacam diye tutturuyorum oda ayrı bir ironi 😂
aaysenur42 tazeanne123_ bana günler hiç gecmezken şuan son 8 gün programa göre bakalım oğlum ne zaman gelcek 😂💕