Gamzelican teşekkür ederim ama benim durumum maalesef sizlerden farklı 9 ay önce 40.haftamda ölü doğum yaptım ve zorunlu sezaryan oldum, 2 ay sonrası hamile kaldım, malum sezaryan arası kısa olduğu için ve riskim de olduğu için doktorum 36 dan itibaren takip edip gün vereceğiz en geç 37 içinde dedi 🙁