zeynepemiromer valla benımde cok bişeyim hazır değil ilk torun diye kıyafettır vesaıredır fazlasıyla var ama eşim mart ayında kaz ayağtı arabamız yok suan ama ınsallah haftasonuna dogru cıkacak beşik filan o zaman alabılıcez dolasıp bakıcaz kıyafet var ama 1 takım daha hastane cıkısı alsam yeterlı olucak sonra kendıme alısverıs anca yapıcam artık :) ben 20küsür haftalıkken esyaları yıkadım ütüledim kaldırdım aldıklarımı daha sonrasında yavas yavas utuler kaldırırım dıye dusundum yapabılcegım seylerı kendım yapayım sıkıntıya sokmayayım kımseyı dıye dusundum :) ufak tefek seyler kaldı bebek arabası puset onları aldık daha yeni bakalım emir ismide cok güzelmiş 🥰