Merveennur Merhaba kızlaar ben göbeğime sir ağda yaptım ama ağda yapılan yer kıl kökleri kızarıyor ya öyle oldu o ne kadar sürede geçer acabaa bilgisi olan ağda yapan var mı daha önce göbeğine
Nurhanimm Merveennur Zarari olmaz kizarmasi killarin kokunden almasiyla ilgili deri merhemi nemlendiric kullanilabilir.
MercimekveAnnesi16 Merveennur yasaklama muhabbetini bilmiyorum belki sorsaydım bişey diyebilirdi doktorum fakat ben yapıyorum göbekte az bi bölge de çıkıyor 2 saat sonra geçer genelde ama geçmiyor ve yanıyorsa ağda yakmıştır buz falan tutun çok geçmeden
BelisMelis41 elaweannesi ben makinayla alıyorum göbeği bir sıkıntı olurmu ki ilk kez duydum. Zaten son alışım herhalde artık göbekten göremiyorum zaten hiçbirşey.
Merveennur elaweannesi hiç konusu olmadı sormadım da yapmış bulundum ama bir zararı olur mu ki şuan çok tedirgin oldum
elaweannesi Bende sırt göbek her ay yapardım ama hamilelikte doktorum yasakladı sırt we göbek bölgesini
Merveennur elaweannesi ağda izi oluyor muydu peki kırmızı benek benek yani bacaklarımıza da yaptığımızda oluyor ya öyle iz bir güne geçer umarım ya tedirgin oldum yaptıktan sonra da
Merveennur BelisMelis41 umarım bir zararı olmaz bende olucanı düşünmedim hiç arkadaşlar doktor yasakladı deyince tedirgin oldum çok
zeynepemiromer BelisMelis41 yok canım olmaz ben her yerime yapıyorum valla çünkü hamilelikte birlkte iyce tüy sorunum oldu ve yaptrmayinca rahat olamıyorum göbeğime makina ağda ne olursa yapıyorum doktorum da sıkıntı yok diyor ağda özellikle hiç sıkıntı değil ki hamilelikte makina zaten daha normal birşey agdanın yanında
elaweannesi @BelisMelis41 walla makinayı bilmem ama Ağdayla yasakladı doktorum sırt we göbek hamilelik boyunca yasak dedi
eliffkrts Merveennur hayır ya bir zararı yok bende alıyorum, sadece sonrası tüylenme çok olur diye demiştir, tüy almanın ne zararı olsun, genitale ağda yapıyoruz en hassas yer
Gamzeblt Merveennur onun özel bi nedeni vardır belki ben hamileligimin başından beri alıyorum göbekde özel bölgede agdayla doktorum da görüyor haliyle göbegimi hiç öyle bişey demedi
Nurhanimm Merveennur "Kuoferde calistim genel temizlikteydim yogum olarak tahris olmadigi surece sikinti yok kizariklik gecer agdadan hemen sonra dusa girmeyin cildiniz dinlensim 1 2 saat bekleyin su cok sicak olmasin gozenekler yeni acik cunku
BelisMelis41 zeynepemiromer makıne tabıkı benm ıcınde cok kolay bırseydı de artık goremıyorum ne ayna ne vesaıre gobek buyudukce sıkıntı oldu 29+6yız bizde😁 artık devamını anca bır agdacıda halledebılıcem 😔
Merveennur elaweannesi çok az göbeğimin orta yerindeydi oraya yaptım birde genitale yaptım yapabildiğim kadar 32+4 haftalık olduk zaten zorlanıyorum artık epeyle daha çnce lazer yaptırmıştım zaten genitalfe falan fazla yok sadece kızarıklık kalımca tedirgin oldum