Zeynebakman Kahverengi sümüksü nişan ve avuç ortası kadar kıpkırımızı kan geldi. Normal mi bu arkadaşlar? @MommySharkdutdutdutut Aybuss Meyracukurmaraz @Esraali [silindi]
Meyracukurmaraz Zeynebakman evet çok normal sancılarının dakikasını dikkatli Bi şekilde takip et şuanda kaç dakikada bir geliyor
Zeynebakman Esraali Nişanım 2 gündğr geliyordu zaten böyle sümüksü kıvamda. Bu sefer kan niye geldi ki
Yavrukuslar Zeynebakman Doğumun çok yakın olduğu için canım benim de öyle olmuştu akşama doğru ertesi sabah Doğum yapmıştım Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲
Meyracukurmaraz Zeynebakman hastaneye gitme vakti o zaman 😍 bu kadar net konuşuyorum hemşireyim çünkü defalarca elime doğdu bebek 😊
Esmakucuk Zeynebakman Rabbim sağlıkla, hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin 🌼 hastane vaktiniz gelmiş artık
Yavrukuslar Esraali ıkınması doğru değil canım nefes egzersizi yaparsa sancılarını da rahat karşılar. Sancılar geldikçe derin nefes alması daha iyi olur. Bana hemşire şakın Doğum başlamadan ıkınmaya çalışma demişti ilk çocuğumda 🙄
Birkuzucukbeklerken Zeynebakman hadi bakalım sağlıkla al kucağına bebişi bugün aramızdan Bi hamiş daha eksiliyor 😂😂😂😂
Meyracukurmaraz Zeynebakman nasılsın gittin mi hastaneye ne durumdasın merakla senden haber bekliyorum valla 😂
Esmakucuk Zeynebakman Pek şiddetli sancım olmuyordu benim. Sizin de bi 7 dk da bi 5 dk da vs geliyorsa daha yalancı sancı olmalı Allahualem. Doğum yaptığım gün boyu öyle sancı çektim, en son 3-4 saat kadar düzenli 5 dk da birle başladı doğum. Sizin de yakındır inşaallah
Zeynebakman Meyracukurmaraz Henüz evdeyim canım. Sancılarım bazen 6 dakikada bir geliyor,bazen 7,bazen 5. 7 dakikada bir gelen sancılarım öyle kuvvetli ki,beni çok zorluyor. 5 dakikada bir gelenler daha hafif