ayse1205 bende cektırdım ona dayanarak konuşayım . Nu filmler nasıl yorumlanır cok bı bılgım de yok. Doktorun bana anlattıgı kadar sana yorumluyorum. Canım oncelıkle bence senın 2 tüpünde acık ama rahmınde bısey var gıbı. Rahım üçgen seklınde gozukuyo rahım yolu dahi gozukuyo bende. Ama senın rahmın mı cok aşlagıda seklı mu farklı anlamadım cok kuzum . Gecmıs olsun . Hıc bırımız doktor degılız o yuzden sen yarın doktoru dınle. Rabbım gönlüne gore versın 🙏🏻