gbyalcin senguldolu arkadaşım hacettepede yaptırdığı halde çok kötü makineler dedi 😊 benim bebeğim daha küçük ama ben özelde yaptırıcam inşallah
Prenseslerinannesii arzubldk Elifiye ben devlette yaptırdım ve ücret ödedim Eskişehir’de ama. Farklı olur mu bilmiyorum sonuçta devlet hastanesi ikisi de ama 🤷🏻♀️
fasafi Doktorum, Gülhiz Karataşa yönlendirdi 400 tl idi ücreti. Aşağı yukarı aynıdır 4 ay önce yaptırmıştım. Memnun kaldım 40 dk inceledi fotoğraf, CD ve doküman verdi. Tavsiye ederim
Alone senguldolu bana da Ali İpek ve Nuri danışmanı önermişti ben Nuri beye gittim onlarda 800 TL aldılar sağolsunlar😂
Elifiye Leylakkk bence doktoruna göre değişiyordur ama bana bakan doktor 15 dk falan baktı ben sana gördüklerimi söyleyeceğim hızlıca dedi tek tek bakıp söyledi sormak istediğin bisey var mı dedi güzel ilgilendi ekrandan en son bana da gösterdi ama renkli olarak vermedi
Leylakkk Elifiye anladım canım bende özelden randevu almıştım ama esimin arkadaşı size orada randevu ayarlayim bosa para vermeyin demiş umarim iyi bir doktor gelir
Elifiye Leylakkk orada çalışan biri yardımcı oluyorsa daha Bi ilgili oluyorlar bence cunku bende öyle gittim ve memnun kaldım 😊
hepoyleolurzaten Annesininbitanesi1 kesinlikle öyle doktorumun söylediği isimlerden birisiydi, hiç kötü yorum görmedim bende araştırırken ☺ eminim memnun kalacaksınızdır ☺
Kubracc Ben de ali ipek e yaptırdım gayet memnun kaldım 30 dk sürdü bütün kayıtları da verdi sağolsun.
RzyD senguldolu Merhaba ben de normalde Şehir Hastanesi takipliyim ama yer olmadığı için 20 haftalıkken Ankara Üniversitesine gitmiştim Cebeci’de 110 lira gibi bir ücret ödedim ve Profesör bakmıştı Esra Ünlü Özkavukçu idi ismi gayette inceledi 20 25 dakika sürdü ve gayet bilgilendirip konuştu renkli değildi sadece ultrason
Haticeiqra senguldolu Devlet hastanesinde çok detaylı bakmıyorlar 10 yada 15 dakika falan . Ben medikanaya gittim doktorumuz Ayşe hanimdi saolsun çok ilgili 45-50 dakika boyunca inceledi beraber baktık parmaklarini bile saydık . İlgisi anlatma şekli falan çok iyiydi çok memmun kaldım . 800 TL gibi bi ucreti var başka yerde yaptırıp aklında soru işareti olacağına bence bı git derim 😊