İçimde küçük bir semazen olduğunu düşünüyorum.33haftadayım.MaşaAllah çok güçlü karnım bir o sağ bir sola dalgalanıyor.az yürüsem.nie yürüyen diyo sanki. Kitleniyorum resmen yürürken.bel ağrısı bacaklara kramp giriyo.ama nts girdim.iyiydi su yolu kimse bişi demedi gelmeye niyetli diye😀nasıl Doğurcam merak ediyorum.