Babyandmom_ Kızlar merhaba🌸 25. Haftasında bebeğin ters olduğunu öğrenip sonra bebeğin posizyonu düzelen oldu mu? Cevaplarsanız çok sevinirim😊
MinikMucizem23 Babyandmom_ ben doğum esnasında dönmüşüm yani doğum esnasında bile dönülebiliyor demekki 🤷🏻♀️
eylul02 Kbr-2 bende 31 haftalığım Doğum pozisyonunu almıs dedi sıkıntı oluyor mu acaba erken degil mş
Kbr-2 eylul02 benim kızımda almıştı ama bi türlü kanala inmedi önemli olan kanala girip girmemesi inşallah vaktindekanala iner sağlıkla doğar bebiş
Babyandmom_ havvakaratas_09 inşAllah seninki de döner canım ya benim de bugün gittim makat gelişli dedi ama dönebilir dedi yine de bi tedirgin oldum
Zeyyyn Babyandmom_ 25 haftada makat gelişti 29 da gittim baş gelişti bu bebelere belli olmaz dönüp duruyorlar 😊
balbocegim27 Babyandmom_ bende bunun la ilgili post açtım son ana kadr dönen bile varmış haftamiz daha çok erken döner yani
Kusciviltisi Babyandmom_ benim canım 26 da döndü doğum pozisyonu aldı ama bence şuan yine döndü tekmelerini aşağıda hissediyorum doktora gidince görücem
havvakaratas_09 Babyandmom_ inşallah canım benim ama hiç umudum yok çünkü 24 cü haftadan beri kızım öyle sağlıkla gelsin de
MinikMucizem23 eylul02 Tabi ki soracaksınız bu platform bunun için var bi problem olmayacağını söyledi bana doktorum zaten 34. Haftaya kadar bebekler sürekli hareket halinde olurmuş 🌺