swdysnakbrk Ozgrrr hayırlı oldun canm darısı bize öğrenmek nasip olur inşallah Perşembe kontrole gideceğim
Ozgrrr swdysnakbrk tşk ederim cnm valla net demedi ama çıkıntıyı gördük bnde perşembe gidecem bir arkadaşımda aynı doktora gitmiş ona da erkeğe benziyor demiş oğlu oldu tabi en başta sağlıklı olması önemli
swdysnakbrk Demooo hayırlısı olsun canm rabbim gönlüne göre versin ben oğlumda 16 hastalıkken kesin öğrenmiştim
Demooo swdysnakbrk Allahım herkesin gönlüne göre versin inşallah benim gönlüm kızdan yana valla Allah bağışlasın bir tane oğlum var o da çok kız kardeş istiyor🙂
Mina2017 Erkek annelerinde bulantı yok galiba😃15+2 yim gunde üç prilam içiyorum içmesem ne halde olurum acaba.cinsiyette 12+2 de net gostermedi ama bacak arası boş gıbı de sanki dedi doktorum.ama bence kız olucak bebeğim🥰bu kadar bulantı kusma yaptıgına gore
Mina2017 swdysnakbrk ikiliyi yaptırdım üçlüyü bende yaptırmayı düşünmüyorum.zaten detaylı ultrason yaptırıcaz en onemlisi o
Hacerklc 14+3 kız olduğunu öğrendik. İlk kızımda 3 ay boyunca midem bulandı kustum bunda mide bulantısı yok denecek kadar az oldu
Zeynep233 Mina06 bende 14. Haftada kesin olarak öğrendim ultrasona girmeden önce çikolata yerseniz ya da meyvesuyu içerseniz bebek daha fazla hareket ediyor gösteriyor cinsiyetini bana doktor öyle dedi yaptım gösterdi gerçekten
gbyalcin swdysnakbrk inşallah 😊 kayınvalidem de babasına çekmiş heralde diye korkutuyor beni 😂 eşimde 9 ay bulantı çekmiş, yemek dahi yiyememiş sonra doğum yapınca da açlıktan bayılmış kadıncağız 😱😅
NursiMa1802 swdysnakbrk 5. haftada başladı aşırı yoğundu bulantılarım çok şükür 14-15. Haftalarda geçti 16+3 de öğrendim cinsiyeti şuanda 17+1 olduk 🥰 inşAllah sizinde biran önce geçer bulantılarınız Allah yardımcınız olsun çok zor bir süreç🌺
Valide swdysnakbrk 15+3 deyiz şuan yüzde 90 bir kız bir erkek , ben bulantı şikayeti çok yaşamadım bazı kokulara hassasiyet oluyor çıkarıyorum ama öyle devam eden bir bulantım yok çok şükür 🌸
Mina06 Zeynep233 11 haftalıkken gitmiştim onda söylemedi doktor şimdi 14 olduk biraz daha bekleyip gidecegim bakalim teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊