Ruhak cnm umudunu kaybetme hep olumlu düşün bende şuan üçüncüye hamileyim bende iki bebeğimi kaybettim on yıl sonra rabbim nasip etti insallah kucağıma alacağım umudunu kaybetme iyi düşün elini karnına köy ezan okunurken bol bol dua et geç döllenme olur daha geç gözükür seni çok iyi anlayabiliyorum ben şuan 19 haftaligim ama bu zamana kadar nasıl geldik bi allah bilir bide biz ondan hep dua et olurmu bide pirtillasma sorunun var mi ona baktir benim ondan iki bebeğimi 9 haftalık kaybettim rabbim evladını insallah sağlıkla saatle kucağına almayı nasip eder ve helimizinkini