Nurylcndag Ruhak görülse bile çok nadir bende tam 5+5 tim öğrendiğimde ve sadece kese vardı 2 hafta sonra hem bebek hem yolk kesesi hem kalp atışı ordaydılar ☺️
Hatunnn Ruhak 4 te gorduk 5 te kalp atisini duyduk ama alttan bakildi, birde bunun bi standarti yok kimisinde gorunuyor kimisinde daha gec oluyo, doktorun cihazindan biel fark ediyor takilma canm
Ruhak Ky2406 anladım canım benim normal haftam 6+2 ama 5+5 ölçtü cihaz ama bebek görülmedi de ondan sordum 😔
Aysenurtsr Ky2406 herkesin ayni olmuyor ama benim de kese ve bebekde gorunmustu. Gec dollenme vs olursa gec gorunur.
Ruhak Hatunnn benim için takılmamak çok zor 2 düşük yaptım bebeğim yok bu 3. Kaybetmek istemiyorum ama allahın dediği olur hepimiz imtihandayız
mucizem61 Ruhak cnm umudunu kaybetme hep olumlu düşün bende şuan üçüncüye hamileyim bende iki bebeğimi kaybettim on yıl sonra rabbim nasip etti insallah kucağıma alacağım umudunu kaybetme iyi düşün elini karnına köy ezan okunurken bol bol dua et geç döllenme olur daha geç gözükür seni çok iyi anlayabiliyorum ben şuan 19 haftaligim ama bu zamana kadar nasıl geldik bi allah bilir bide biz ondan hep dua et olurmu bide pirtillasma sorunun var mi ona baktir benim ondan iki bebeğimi 9 haftalık kaybettim rabbim evladını insallah sağlıkla saatle kucağına almayı nasip eder ve helimizinkini
Aysenurtsr Ruhak ben de gormustum ama umitsizlige kapilmayin. Gec dollenmedir herkesin bir olmaz sonucta. Sabirla bekleyin ins gorursunuz 😊
Aysun2834 Ruhak bende kese bile tam oluşmamıştı bu haftalarda 7.haftada hem keseyi gördü hem kalp atışını duyduk
Aysun2834 Ruhak kese boyunu hiç söylemedi bana iki günde bir kan tahlilide istemedi sadece betaya bakıp daha çok küçük göremiycez muhtemelen kesen yeni oluşuyordur için rahatalasın diye bakalım dedi 7.haftada kalp atışını dinlette ölçümleri söylememişti