Ozgezafer Seliminannesi gözünaydın kuzum ya şükür kavuştun sen sıra bende olsun artık inşallah. Suni sancı verdilermi acaba 3 cmlemi aldılar doğuma
Mami Arkadaslar yazdiklarinizin hepsini okudum dün de benim nisanim geldi. Bugun hastahaneye gittim 1cm acilmam varmis suyumda gelmedigi icin eve gonderdi. Karnim tas gibi ara ara kasiliyor kasiklarim sureklj agriyor. Acaba normal dogjm yapabilirmiyim?
Seliminannesi Ozgezafer aynen darisi basina saglikla. 4 cm olmustu gittigimde. Yatisimi verdiler. Kendi sancim o kadar coktu ki suni samci vermelerine gerek kalmadi. O zaten yedi beni 200e cikti 😂😂 tavan yani
Seliminannesi Ozgezafer sagol canim. Sarilik degeri biraz yukselmis isin tedavisine aldilar 😏 amin canim sagol snede saglikla sihhatle al kucagina