Seliminannesi Ozgezafer bende ne zaman gelecek diyorum. Sonra gelecek gibi olunca da korku sariyor. Nasil doguracagim diye 🙄🙄
Ozgezafer Seliminannesi ağrı sancı açıklık olmasa son ana kadar beklemek daha kolay böyle heran tetikte olmak zor geliyo zaten
Seliminannesi Ozgezafer kesinlikle. Milletin bir anda aciliyor. Ben bie haftadir hem sanci cekiyorum hem acilmam yavas ilerliyor. Dogum sancisi gelse bile inanmicam artik o dereceye geldim 😏😏
Seliminannesi Ozgezafer bir iki dakika rahatliyorum. Sonra asagiya dogru baski hissediyorum kasiklarima kadar agri vuruyor. Kasiliyorum. Bel agrim zaten devam ediyor. 2 saattir hala belirli araliklarla kasilmam devam ediyor.
Seliminannesi Ozgezafer hala devam ediyor. Hastaneye geldim. Suan nstdeyim. 5 dakika da 1 hala. Bakalim ne olacak