Gururunannesi Seldamm evdeyim şuan . Olası şiddetli bir sancı su fln olursa gidicm. 5 dklik mesafe hastane çok şükür
Hilal3859 Gururunannesi ne yazıkki aniden geliverdi küvezde şu an dualarınızı eksik etmeyin minik oğlumdan çok şükür şimdi daha iyi bayagı solunum sıkıntımız oldu ama daha iyiyiz 🙏🏻🥺
Gururunannesi Cigdem65 gittim cnm. Doktor yalancı sancılar dedi. Ama eli kulağında dedi. Bizde tam teşekkürlü bekliyoruz evde herşey hazır bir paşam eksik işte . Bıraz da tırsıyorum ama ☹️🥴
Cigdem65 Gururunannesi olsun yinede gitmekle iy yapmissin bazen belli olmuyor sonucta pat diye geli veriyor yaramazlar gecmis olsun tekrardan
Gururunannesi Cigdem65 ewt Ayn. Ztn korktum dün. Şu nişan vs gelmedi. Ara ara sızıntı hissi oluyor o kadar
Cennet-polat Gururunannesi bizimde 36+6 alta baskı yapıyor yalancı sancılar başladı bide adet olackmisim gibi hissediyorum ya
Dlnhzl Benimde son 23 gün var cuma kontrol e gitmiştim çatı muayenesi yaptı bir haftaya dogurursun dedi yarın da kontrol var ne dicek bilmiyorum bel ağrım var bazen makatta sancı oluyor başkada tık yok ne yapacam bilmiyorum 😏
Gururunannesi Seldamm gittim bugün de adet sancısı gibi sancım vardı. Doktor yalancı sancılar dedi. Açılma vs. Yok dedi. Burada vaka sayisi çok yüksek o yüzden eve gitmemi söyledi. Ztn 5 dk mesafede hastane. Su nişan olursa gel dedi. Birde şiddetli ağrı olursa diye. Şuan sıkıntı yok
Seldamm Gururunannesi rabbim saglikla kucagna almayi nasip etsin acilma icin hurma yeyip yuruyus yap kesin iyi geliyor bende ise yaradi
Gururunannesi Seldamm yürüyüş yapıyorum. Hurma denemedim henuz. Yürüyüşü de öyle çok yapıyorum dersem. Büyük yalan atmış olurum 🥴. Güzel temennileriniz içinde teşekkürler
sehri_hzr Gururunannesi benimde öyle bide kasıktan damarım çekiliyor gibi oluyor bel ağrısı da cabasu
Gururunannesi sehri_hzr vala iki gündür ara ara geliyor. İşte doktorum da sancı oldu mu duşa gir yada pozisyon değiştir. Eğer sancın geçerse yalancı sancılar onlar dedi. Geçmezse direk gel dedi. Sol yaptım mi duruyor🤣🤣