Cigdem65 ya dün baya çok yürüdüm. Eşimle bir anda yürüyüşe çıkalım dedik. Ve ben çok çok yürüdüm. Yolun ortasında sancı girdi. Yalancı sancı dedim yürümeye devam ettim eve varana dek. Sırt ağrısından yatmadım sabaha kadar. Bu sabahta uyandığımdan beri ikinci tuvalete çıkışım,☹️. Doktoruma mesaj atayım o halde . Teşekkürler ilgin için ❤️