Asiye_89 Nuray35 Çok geçmiş olsunn benimle aynısınız bende iğne kullanıyorum sağlıcakla alalım inşallah bebislerimizi kucağımıza amin 🤲
tgba715 Nuray35 bu haftalarda plasenta asagı yerleşimli olabiliyor bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor doktorun demiş olabilir benim başıma geldi ordan biliyorum
Nuray35 tgba715 yok plesentayla ilgili değil tamamen kesenin dışında olan bir olay diğer gebeliklerindede aynı şeyleri yasadim
Nuray35 Asiye_89 Ya🤗benimde erkek progestan hap olarak iğne pruloton yanlış yazmadiysam😂 iki tane daha oğlum var buda doğarsa 3olcak insalllahhhhhh 🤲
Asiye_89 Nuray35 Allah’ım nasip ederse ilk evladim olacak . Diğer gebelikleriizdede aynı sorunumu yaşamıştnz
Nuray35 Asiye_89 evet kesenin dışında kanama alanı oluşuyor iğne ilaçlar ve yatmaymayla düzeliyor .4.cü aya kadar sonra geciyor