Nuray35 benim de benzer bi durumum olmuştu, doktorum mutlaka kontrole gitmemi istemişti. Kanamanın rengi, yoğunluğu, sıklığı önemli değil her durumda dikkate alınmalı. Kontrolleri yaptıktan sonra bir sorun olmadığını söyledi, idrar tahlili istemişti tamamen hamilelikten bağımsız bir konuydu. İçinizi ferah tutun ama önleminizi de alın tabi, umarım güzel haberle çıkarsınız kontrolden..