archerwoman herkesin tecrübeleri farklı yanlıs emzirmeden kaynaklı zaten en basta o yara olmasının sebebi bazıları kimin göyüs ucu yok yara oluyor, ben kendi tecrübelerime dayanarak ve doktorun da önerilerine göre size yardımcı olmak istedim sizde deneye deneye zaten kendinize ne iyi ne yalnıs farkedersiniz….dogum tecrübelerimiz, doktor tecrübelerimiz farklı ,aslında soru soruyorsunuz ya herkes kendi tecrübelerinden yola cıkarak size önerilerde bulunuyor. Size iyi gelir kötü gelir hepimizi bünyeleri farklı, bide o kremi sürdükten sonra bence pedi takmayın acık bırakın göğüsleri bence ped kremi cekiyor gibime geliyor pek etkis kalmıyor