Yamacin-Annesi küçük çocuktan şikayetçi olmak çok saçma geliyor bana çünkü daha değişim aşamasında mesela inat çok fazla dayanamıyorum babasida dedeside inat aynıı yoruyor çok nazlı yapışık geziniyoruz aynı evin içinde beni arar öyleyizdahada var ama çocuk ya iyi yönlerinş laf ediyorum ki duysun benim sevdiğimi ki devam etsin güzel ahlaka vede en önemlisi gerçekten yetiştirmek çok önemli ne görürse onunyapıyor çocuklar 🌺