Gktrkzbn2020 Herseyin hayırlısını isteyin.Ben 2020 şubatta normal doğum yaptim ne hayaller kurdum hemen çıkarım diyordum 6 gün yattım hastanede. Şuan 34 haftalik hamileyim korkuyorum yine o kadar kalırsam diye 😔