esmerrmm 34+4 haftalık hamileyim şimdide. 2. Doğumumu da devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Herkesin kendi tercihi saygı duyuyorum tabi ama kendimi özelde doğurmak en iyisi diye sınırlandırmıyorum. Umarım sizde gönlünüze göre doktorlarla karşılaşıp güzel doğumlar yaparsınız 🤲