bngs_irem Son 14 gün 👊🏻Bugün kontrolümüz vardı sezeryan günümüzü aldık 16 ağustosa🤗🤗 var mı benimle aynı gün olan ???birden bir panik aldı 😅
Austosprensi_ bngs_irem benimde o aralar da olacak simdilik normal gibi ama cuma kontrolüm var bakalim saglikla alalim kucagimiza
Nurtrky bngs_irem senle aynıyız yarın benimde kontrolum var kendi isteğinle mi sezaryan peki ona göre mi verdi bu tarihi yoksa zorunlu filan mı
bngs_irem Nurtrky ben kendi isteğim ile sezeryan olmak istediğimi söyledim doktorum da 16 sına verdi 38+3 oluyo tam. Sizin normal mi ilerliyor
Nurtrky bngs_irem bende kendim sezaryen istiyorum yarın kontorulum var konuşcam bakalm tarih isticem bebişin kilosu nasıldı gelişime göre mi verdi tarihi peki
MelekkkkKY bngs_irem bu zamana kadar çok hızlı geçmişti gerçekten son günler geçmez diyordu doğum yapan arkadaşlarım gerçekten öyleymiş 😅
bediya bngs_irem bende 16 agustos 2 mutluluk birden olucak esimin dogum gunune denk gelmesi kizimi kucagima almam 😊😊
bngs_irem Nurtrky yok benim bebeğim 2600 olmuş iri bir bebek değil canım karın bölgesi bir hafta geriden geliyo ama doktorum bugün sorun olmadıgını genetik olduğunu söyledi. Ben sezeryan istediğimi söyledim o zaman gün verelim az kaldı dedi kendi verdi yani
imgeeftelya bngs_irem benimde 22 Ağustos olacak inşallah birazdan kontrolüm var kesinleşecek artık 🥰 sağlıkla gelsin bebişler