Saripapatyam1 Deletedmom93428 çatı muayenesi 37de felan yapılıyor canm eğer sancin şikayetin olursa erken bakarlar
Annecik_ ivmenas benim de var krem vermişti ama çatı muaynesi yapmadı rahatladım yazdığınızı okuyunca
Annecik_ Akkoyu krem ismi şimdi yazmayayım aman belki yan etki olur yanlış anlamayın ama geçmedi benim hiç acım yok ama şişlik çok korkumdan ayna tutup bakmadım bile ama 1 den fazla gibi krem ama yumuşatıyor
bilnazo68o Deletedmom93428 nts yi kaçıncı haftada yapıyorlar acaba. 31 hafta olunca gidicem de bende. yeniyse basur tedaviye başlayın normal doğumdan sonra şişlik ve agrı oluşacak 🥺🥴
Deletedmom93428 Akkoyu ya kuzum aynı posttan 2 bildirim gelince en son gelen gözüküyor hatta bu durumla ilgili post açıp sordum ya sadece bende mi böyle diye🤦♀️🤦♀️ sen baktn görmemişim dürt 🤣🤣 etiketle falan ya böyle bir sıkıntı var 🤣🤦♀️
Akkoyu Annecik_ o zman hiç doktora gitmeyeyim madem geçirmiyor onun yerine zeytinyağı süreyim oda yumuşatır 😊
Haticeergunn Deletedmom93428 normalde yapilmiyo ama her ihtimale karşı hazırlıklı olun. Cnku nst ister nst de sancı çıksa Altan bakarlarda.
Mervehtp81 Deletedmom93428 valla bana 38 de yaptı çatı muayanesi oda suyum gekdi zannettim mecburiyetten yaptı yoksa herhangi bi problem olmayınca devlette pek yapmıyorlar alttan muayene
Annecik_ Akkoyu Doktora gidince söyleyn canım. Ben söyledim böle böle şişti ama kanama ya da acı yok krem verdi. Belki daha iyi gelir size benimkiler çok çıkık