Ya ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama ‘kiloya takılmayın doğurunca verirsin’ diyenleri anlayamıyorum çünkü burada mesele sadece kilo almış olmak vücudun bozulması veya o kiloların sende kalıp kalmaması değil, asıl mesele bu kiloların bebekte şeker gibi sıkıntılara yol açabilmesi ayrıca normal doğum isteyen annelerin doğumunu sıkıntıya sokması. O yüzden gebeliğimin başında beri canım ne isterse yedim hamileyim sonuçta falan diyen insanlar bunu nasıl yapabiliyor anlamıyorum normal doğum yapmak isteyenleri geçtim bebeğinize de zararı oluyor çok aşırı kilo almanızın bunu doktorlarınız söylemiyor mu 😕kilo mevzusunu doğurunca verirsin olarak görmeyin lütfen, sağlık için de iyi değil çok kilo almış olmak🙏🏻