Gkc92 evet doğru birazda vücut tipiyle alakalı bende çok kilo almaya müsaitim dikkat etmediğim an gidiyordu zaten ve şöyle de birşey var çok ilginçtir 20 kilo aldım ama dışardan bakınca sadece karnım gözüküyor bu kadar kiloyu aldığımı duyanlar nerene aldın diyor ayaklarım yüzüm hariç fazla bir şişliğim yok çünkü ya bu hamilelik çok değişik bir olay anlayamıyorum 🤦🏻♀️