papatya56 iyi akşamlar :) bişey sora bilirmiyim sizden. Ben de bu ay klofit ilacı kullandım çatlama iynesi oldum. Yumurtlamanın 9. Günü ve adetime 13 gün var daha takvimde(32 günden bir oluyorum) ama kasıklarım çok ağrıyo bide halsizlik var. İğnenin etkisinin geçmesini bekliyorum. Hamile olma ihtimalim ola bilirmi?