Pembepanterr MinikMicizem Haha anlayabiliyorum sizi bizde 33+1 haftalık doğduk şuan ikinciye hamileyim 😊❤️
Selin12- Pembepanterr ben kabız sandığım için dedim bende çok zorda kalmadığı sürece yapmıyorum teşekkür ederim