Annelk_duygusu Canm benim erken doğum riskim wardi 33+2 suyum geldi serklajliydim dikişim alındı normal doğum yaptım 2490 doğdu 2150 kadar düştü entube edildi solunum skntisi wardi 10 gün entube kaldı sonra çıkarıldı şükür kendi nefesini kntrol edebildi 10 günde hortumla beslendi emme refleksini gelistirince verdiler bize 2600 kilo olmuştu verdiklerinde tek sıkıntımız orda biberonla beslediler çıkarmadan 2 gün önce benim göğsümu tutmuyo sahip wwryorm bende ama günlük denyorm yinede biraz toparlansin 40 çıksın göğsüme geciricem sarılık olur die korkuyorum aç birakamyorm