Nesegazi gokcekocyigit07 bence buna 2bin lira kadar para vermekdense ki uzunnsure yatamayacak buna,ebebekde ahsap 1000 lira civari olan anne yani besikden tercih edin.3 4 yaşlarına kadar yatiyor onda.ben onlardan alicam nasipse
gokcekocyigit07 Nesegazi teşekkür ederim ben ekstra olarak alacağım oda takımız zaten var, ahşap mobilya beşik takımı aldık fakat ilk 6 ay yanımda portatif bir ürün bakıyorum, 1000 değil de daha uyguları var ama kararsız kaldım sepet beşik mi bu tarz mı diye 😊
Nesegazi gokcekocyigit07 benimdebodasinda yatağı var oyuzden odamiza yine uzun süre dusmeyecek kullanisli bisey almak lazim diye dedim.Sepet besikler dar oldugu icin biraz hareketlenince 8 9 aylikken kalkmaya calisir duser.odamizda belki 1 belki 2 yil yatacak en az.bidaha besik almamak.icin az daha büyüğünü almamiz lazim ben cok arastirdim sepet besigionermediler
gokcekocyigit07 tugcemma teşekkür ederim, evet aslında benimde çok yakın bir arkadaşımın var ücret de istemedi ama eşim kabul etmiyor sıfır alacağım dedi 🙄
birkedilianne gokcekocyigit07 Kraftın bed side anne yanı beşiğini aldık. Ama henüz doğum olmadığı için kullanmadık. Ama oldukça kullanışlı görünüyor. Reflü yatağı olabilmesi de çok güzel.
SerpilEsra pikachuu kac yasa kadar kullanilabilir? [url=https://www.hizliresim.com/5olgxeq][img] Bende bunu dusunuyorum boyut olarak aynimidir
pikachuu SerpilEsra yasi bilmem de benimki de buna benziyor siyahi sadece ayni boyutta. Bunlari zatrn uzun sure kullanamiosun. Ben yatak odasi zaten yapiyorum sadece gunduz gozumun onunde dursun babynest alacagima bunu aldim
Ayseee4238 gokcekocyigit07 bizde oda takımı aldik buyuyen besiklerden ilk 2ay falan yanımızda kullanmak içinde su hamak beşikler var ya ebebekte falan oluyor ondan aldık hem dedik gittiğimiz yerde kolayca taşınır.
gokcekocyigit07 Ayseee4238 sağlıkla kavuşalım ve kullanalım, benim yatağım viscopedli olduğu için yerden epey yüksek diğerlerini göre o yüzden hamak beşikler çok kısa geldi bize göre en az yerden 80 cm olması lazım.
Ayseee4238 gokcekocyigit07 anladım benimkide yüksek hamak beşik düşük kalıyor ama çok uzun süre yanımda yatirmayi dusunmedigim için bunuda heryere tasiyabilirim pikniğe bile giderken yanımda goturebilirim mantığıyla aldım. İns istediginiz ürünü alırsiniz Rabbim sağlıkla kullanmayı nasip etsin inşallah 🤲
Fatma_d gulseren1994 beşiğin kumaş kısmı yıkanabiliyor mu? Kılavuzlarında bununla ilgili birşey görmedim. Temizleme esnasında deterjan kullanmayın gibi bir ifade var ama sanki çıkarılabilirliği yıkanabileceğini gösteriyor. Kararsız kaldım, temizliğini nasıl yaptınız?
gulseren1994 Fatma_d kumas kısmı kenarlari zaten. Ic yatağa Müslim örtü aldım yikadm. Yatağı hiç kullanmadık henüz yıkamadan. Ama bence yikanabiliyordur
SerpilEsra pikachuu benim oglumun park besigi var ama 2.5 yasinda o kullaniyor tayinede 2 yilimiz var ogluma oda yapanakdar boyle bir besikle idare etmeyi dusunyorum cok kararsizm bende evde 1+1 cok buyuk birsey alamam oglumunki yeterince yer kapliyor🤭