Lavi85 benim ahşap mobilya beşiğim, odası her şeyi var çok şükür ama ekstra olarak kendi odamıza sepet beşik yerine böyle bir şey düşündüm, park yataklar bana görüntü olarak pek de güzel gelmiyor açıkçası, sağlıkla kavuşalım da kullanalım her şeyi 😊🤲