seymadasdan Aaa evet çok rahat bir hamilelik geçirdim kıyafetlerim oldu ev işlerimi yaptım ayakkabımı kendim giyiyordum yürüyüşüm aynıydı oturuş kalkışım 😀 sadece çok isterdim göbüş çıksın hamile olduğumu anlayayım bende göbüşümü büyük seveyim olmadı artık darısı bu gebeliğime göbüşümü çok sevemedim ama şimdi oğlumu sevip kokluyorum her saniye oy yicem yine kanım kaynadın😃😀 Sağlıklı gebelik geçirelim hepimiz en önemlisi o