seymadasdan yaa ben 15+1 birdeyim su içmekten mi anlamadım ama çok azcık çıktı göbeğim🙈normalde hiç göbeğim yoktu sıfırdı 😃 annemler bebek diyor ama bana göre çok su içmekten şişiyorum 😃😃 yada iç karnım çok mu dar bilemedim 🙈 kaçıncı haftada çıkıyor bende merak ediyorum 😊