BabyYoda gokcekocyigit07 Benim de ilk oğluma nasip olmamıştı kıyafetleri inşallah bu oğlumu doya doya giydiririm Allahım size de bir daha yaşatmasın aynı acıyı
gokcekocyigit07 BabyYoda Allah sabırlar versin bizlere, sağlıkla bu evlatlarımızı kucağımıza alalım🤲 Rabb’im büyük sabır bakalım
Sare3737 BabyYoda sizede sormak istedim aynı soruyu Hiç düşündünüz mü ilk gebelikte aldıklarımı ya giyemezse diye. Veya şimdi?
bahtnurr1 Kıyafet falan nasipse çoğu şeyi bende ebebekten almayı planlıyorum 🥰 hatta 10lu hastane setleri 70₺den başlayan fiyatlarla kızlar kaçırmayın derim 💃
Sare3737 gokcekocyigit07 bişey sorabilir miyim İlk gebelikte hiç düşündünüz mü aldıklarımı ya giyemezse diye. Ve şimdi
hepoyleolurzaten Melissareomeryusuf fiyatlar aynı oluyor, ben kendim önce internetten araştırıp sonra mağazaya gidip toplu alışveriş yaptım ☺