Sare3737 elbette oluyor, her anne gibi hele de evlat acısı yaşayınca daha çok ama dua ediyorum, Allah büyüktür, benimki anlık oldu ayağına kordon dolanmış, ayağını kurtarmak isterken plesantadan ayırmış kendini kızım, zaten son ana kadar hareketleri flan iyiydi, anlık oldu, karnım taş gibi kesildi ben anladım öldüğünü ve hemen gittik..öyle her şey kısmet, Allah başka acılar vermesin. Sabırlı ve güçlü olmak zorundayız.