Myworld34 ben kendimi bildim bileli hep kiloluydum kist vardı yumurtalıklarımda da bekarken de düzenli adet olmazdım evlendiğimde de kiloluydum sonrasında da yıl içinde farketmeden kilo aldı başını gitti 2 yıla yakın çocuk denedik olmadı bitane kimyasal gebeliğim oldu klomen femara falan kullandım adetim hep düzensizdi, en son diyetisyene başladım ama çocuk için diye düşünmedim kilo aldı başını gitti 131 kilo olmuştum görenler 90 anca diyordu birazda ondan tartıdaki rakamı takmadım sanırım başladım diyete 10 kilo verdim en azından bi 20 kilo daha verip öyle hamile kalmak isterdim ama nasip böyleymiş 121 kilo ile sürpriz bi şekilde hamile olduğumu öğrendim hamileyken de ilk aylarda diyetisyene gittim bi iki ama sonra devam edemedim şuan 6 aylık hamileyim 114 kiloya düştüm 7 kilo verdim henüz hiç almadım inşallah kalan ayda da çok almam 🙏🏻 3-5 kilo bile verilse çok etkili olduğunu düşünüyorum ben