Edaaertennn 31. haftamdayım bu zamana kadar çok korktum doğumdan ama geçen gün ebeyle randevum vardı biraz konuştuk rahatladım. Evet kolay olmayacak ama sonunda bitecek böyle düşününce insan rahatlıyor. Bol dua edin kendinizi psikolojik olarak hazırlayın elinizden geldiğince diyorum kolay hop diye olmayacak belki çok ağrı çekeceksin ama bitecek yani günleerce sürmeyecek ☺️ inşallah hepimiz en rahat sağlıklı ağrısız şekilde bebeklerimize kavuşuruz