Edaaertennn korkmaaayıııııınnnn. Ben tam 9 ayımı ağlayarak ben doğuramam nasıl olucak her iki doğumdan da korkuyorum diyerek geçirdim sonuç;nasıl doğdu anlamadım bile 🥰 doğumhanedeyken. Ayy çok kolaymışki ben bi tane daha yapar seneye yine gelirim diyip şakalaşmıştım. Nitekim dediğim oldu yeniden hamileyim. Yaşasın normal doğum yaşasın ebe desteği🥰🥰🥰🥰