Tusami papatya56 @Bfduam @bukusum bende belirti yok 🤦🏻♀️Ufak tefek kasık ağrıları yaşadım kısa süreli mide bulantısı hafif göğüs hassasiyeti 🤷♀️Bunlar net değil işte, bel ağrım var ama geçen ayda vardı. Yanlız kızlar iki gündür afedersiniz çok gazım var 🙈Acaba hafta sonu denizdeydim ıslak mayodan mı oldu, olur mu bilmiyorum ki🤷♀️Of bende yok bu ay bişey galiba
Bfduam Fatmabulutt çok mutlu oldum topiğimizin ilk annesi🤲 hayırlı olsun, ayağını sürttün, devamı gelir inş🤲
Fatmabulutt Bfduam inşallah hepiniz için dua ettim ilk öğrendiğimde inşallah sizinde olur sağliklisi ve hayırlısıyla ❤️
papatya56 Bfduam Bıcak saplanır gıbı oluyo ayağıma vuruyo agrısı üç gundurde mıdem bulanıyo basım bugün cok kotu agrıyo
Fatmabulutt Bfduam böyle sanki o kasıkların kırılıyo böyle hart hurt Olur ya aynı öyle iç içe giriyorlar sanki
Tusami Fatmabulutt ya canım çok sevindim 🥳🥳🥳topiğimizin ilk annesi 👏👏👏👏tüm belirtilerini yaz bize 😄inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler 🤲
papatya56 Tusami Benım bugün basım cok ağrıyo ikinci hamileligımde hıc belirtim yoktu günüm geçince test yaptım ıslak mayoyla alakası olmaz bence İnşallah vardır canım
Bfduam Tusami o mayo ıslakken hic rahat edemiyor insan,bi damla ıslaklık olsa huylanıyorum ben. Dur bakalım hemen moralini bozma, inş vardır annesi.
Tusami papatya56 inşallah benimde öyledir , diyorum ya geçen ay çok belirti vardı ama sonuç gelmedi bu ay belirti yok bakalım ne olacak 🙏