papatya56 benim boş gebelik olan hamileliğimde adete bir hafta kala çok midem bulanıyordu , kan vermeye hastaneye giderken yolda kusmamak İçin zor tutmuştum sonra doktorum ve çevremde kim varsa hadi canım bu kadar erken mide bulantısı olmaz başka bişeydir dediler kimse inanmadı ama ben biliyordum böyle bulantım olmazda hiç benim. O gün kan verdim beta 0,100 çıktı doktoru aradım yükselme ihtimali var mı dedim sanmıyorum yükselmez dedi, 4 gün sonra idrar testim pozitifti😊yani mide bu kadar erken bulanabiliyor dedikleri gibi değil herkesin aynı değil. Şu anki bulantıma yorum yapmak istemiyorum sıcaklardandır diyelim 😊