35duygu34 Akrepbebek cok tesekkur ederim allahım gönlunuze göre versın ınsallah ben zaten stres yapıyorum bıde onlar uzerıme gelıyo geercekten dusuncrsızlık ben hıc bebegımın kötulugunu ıster mıyım sankı benım elımde gıbı konusuyolar 😡😡
35duygu34 Sehera1 bende de aynı durum var bugun acile gıttım nst de sancı yok açılmamda yok arada bı kasılma var harekette edıyorum ama nafile
35duygu34 Bsraa35 evet kız cocugu erken gelır acaba senınkı erkek mı dıyen cıktı😂😂 herkes doktor mubarek
35duygu34 Zero2344 bugun girdim sancım yok inşallah tez vakitte alırız kucagımıza canım diken ustundeyım resmen herkes akıl verıyor
35duygu34 Baskann-34 dun gıttım nst bagladı sancın yok dedı alttan muane etti açılman yok dedı sancın gelınce gel dedı dayanabıldıgın kadar evde cek sancını dedı 🥺
Esen3535 35duygu34 bende 40+1 De sezaryen olcam bana da öyle diyorlar kafayı takma doktor diyorsa tamamdır bide bana doğuma kadar gelmene gerek yok dedi 2 hafta nasıl geçecek Bilmiyorum
Esen3535 35duygu34 doktorum izinde sıkıntı olursa acile giderim suyum falan gelirse hastaneye giderim özel hastane uzak devlete acile giderim
35duygu34 Esen3535 evet suyun gelırse agrın sızın olursa yada hareket etmezse vs acile git canım bende oyle yapmayı dusunuyorum
Beyda3759 40+6 oldum 40ın sonunda doğumun başlatılacağı söylendi ama doktorum bugün hastanede yoktu yarın da yokmuş. Başka doktor yatış vermiyor. İyice tedirgin oldum bir şey olacak diye korkuyorum artık
35duygu34 Beyda3759 devlet hastanesınw acile gidersin acil bi durum olursa yada için rahat etmıyorsa git acile baksınlar bebege suyuna, kordonuna. Özelde de boyle sıkıntı oluyorsa devletten ne farkı var ya
Esen3535 35duygu34 en iyisi canm sadece bebis özellikle akşamları cok hareketli gündüz normal yine sabret diyorum doktor gelene kadar 😁
Defnecikk 35duygu34 yemin ederim aynı hafta hatta aynı günüz ve dahası aynı şeyleri duymaktan bende artık bıktım. Her kafadan bi ses çıkıyor doktora gidiyorum korkudan.hersey normal diyor. Millet de yinede bı bilmişlik . Sanki çocuğumu canımı sokağa atmışım
35duygu34 Defnecikk bende uzulmeye basladım artık neden dogmuyor dıye herkes sormasından bıktım bu arada kızımın adıda defne olacak tesadufe bakın
35duygu34 Defnecikk benım bu sabah nişanım geldı doktor sancın yok dedı 2 gun daha kendı sancımu beklıcez en gec persembe gunu dogum olacak suni sancı ile😳😳