Haticecakirr metehaninannesiii amiiin inşallah 🤣 2530 olmuş kuzum haftaya tekrar gel dedi sancı çıkmadı çok şükür
metehaninannesiii Haticecakirr valla en son 33 haftalıkken gitmistim kuzuk nst ye o zaman girmisrim ben 2 hafta sonra gel demisti haftaya randevumuz var bakalim pasa nasılmış 😂🌸
metehaninannesiii Haticecakirr amaniiiin nasıl da cici olmus masallah yaaa kaca yaptırdıniz 3 lu parca mi birde kuzum
Haticecakirr metehaninannesiii evet üçlü yaptırdım 10luyu gereksiz buldum açıkçası kuzum 60 TL ye yaptırdım 15 TL de kapıda ödemeli kargo ücreti
Haticecakirr metehaninannesiii yok kuzum yapmadım daha 🤷♀️ Halılarla storları göndericem onlar gelince anca başlarım
Haticecakirr metehaninannesiii kayınvalidemin bi halıcısı varmış her sene ona gönderiyormuş baya memnun adını bilmiyorum ki kuzum