huma2018 Tulaytemurxx ay evet ya yıkayıp pıtır pıtır asıp ütülemek daha güzel rabim tüm isteyenlere nasıl etsin inşallah 😊 su Ağustos birisin Eylül’de bile başlarım dayanamazsam 😂
muallimehanimmom5 Tulaytemurxx daha zaman var detaylı ultrasona göre 30 kasım gözüküyor Allah nasip ederse bakalım ben daha hiçbir şey almadım🙈 Eylül ayı bası gibi nasipse alıp direk yıkayayım ütüleyip yerleştirmeyi düşünüyorum 🤗
NurCeren00 Tulaytemurxx benim 2si olarak gözüküyor fakat yıkamadım daha. Her şey tamam ama eklemek istediğim kıyafetler var. Eylül ortası gibi yıkamayı düşünüyorum 💃
Smyyei Merhaba kizlar bende 26 haftya girecem yarin ama kasigimin sag tarafinda batma olmaya başladı bir iki saat oluyor bebek büyüdüğü için mi acaba sizde de oldu mu
Tulaytemurxx Smyyei Ben 26 haftaligim bebek buyudugu icin evet rahime agirlik yapckanilerleyen zamanlarda kasiklarda ayni sekilde
bugo busra1997alpaslan2021 sakın bozma moralini aynı şey bende de var. Bizim ki genelde çok hareket etmiyor zaten ama ben dün dayanamayıp doktora gittim sırf hareket etmiyor diye 😂 çok şükür bi sıkıntı yokmuş bazen biz hissetmiyormuşuz onlar hareket etse de🤷🏼♀️
tugcemma bugo Ben üzülünce hareket etmiyor onu fark etttim. Bir kaç gündür pek keyfim yok orman yangınları nedeniyle. Normalde baya hareketli olan yavrum bugünlerde sakin. :/
busra1997alpaslan2021 bugo dun gece dondurma yedim 3 saat sonra tekme attı dedim seni dünyaya getirim ayaklarını ellerini isircam dedim 😀😃
Muzay Neler aldınız hanımlar bizimde 11 kasım inşallah ilk bebişim ne alınacak pek bişey bilmiyorum açıkçası. Aldıklarınızdan tavsiye etmek isterseniz iyi olur 😊
tugcemma Muzay Joker mağazasında bebek ihtiyaç listesi var. Bir tane rica edin versinler size 😊 Ben o listeye dayanarak alışveriş yapıyorum. İstanbul’da iseniz Eminönü tarafına bakmanızı öneririm.
NurCeren00 Muzay ben kendime bir liste hazırladım. Eksikler vardır tabi ama genel bir liste Zıbın Askılı Zıbın Sıfır Kollu Zıbın Yarım Kollu Zıbın Uzun Kollu Zıbın Önden Çıt Çıtlı Uzun Kollu Takım (5li) Takım (3lü) Patikli Tulum + Şapka Hastane Çıkışı (10lu) Patikli Alt Badi Alt Kıyafet Üst Kıyafet Eldiven Elbise Çorap Şapka Önlük Ağız Mendili Omuz Bezi Patik Yelek Örgü Yelek Örgü Hırka Battaniye Örgü Battaniye Pike Polar Battaniye Pazen Battaniye Kiraz Çekirdekli Patik Kiraz Çekirdekli Karın Bandı Biberon Biberon Fırçası Emzik Emzik Askısı Deterjan Yumuşatıcı Pamuk Islak Mendil Bez Pişik Kremi Bebe Yağı Bakım Seti Burun Aspiratörü Şampuan Müslin Örtü Yıkanabilir alt bezi Havlu Lif Banyo Küvet Seti Beşik Beşik Korumalığı Yatak Bebek Arabası Dolap Nevresim Çarşaf Alez Düz Kafa Yastığı Göğüs Pedi Göğüs Pompası Süt Saklama Poşeti Emzirme Önlüğü Emzirme Minderi Göğüs Ucu Kremi Çatlak Kremi Emzirme Sütyeni Emzirme Atleti Lohusa Külodu Lohusa Pedi Korse Bebek Kamerası Ateş Ölçer Puset Örtüsü Puset Minderi Portbebe Çöp Kovası Kirli Sepeti
bugo Zzozan Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah❤️ Hangi hastane de doğum yapmayı düşünüyorsunuz bu arada? Ben Çam sakuraya gidiyorum muayeneler için bakalım nasipse orası gözüküyor 🤷🏼♀️