Fatma_7 tugbaasahin kilo vermen gayet doğal ben bulantı ve kusmalardan dolayı 9 kilo verdim serum ile beslendim ilk zamanlar 25 ten sonra iştahım açıldı 30. Haftada verdiğim kiloya geri geldim. 64 ile hamile kaldım şuan 67 kiloyum. Bebeğin sağlıklı ise sorun değil kilo
Fatma_7 Surprizbebekannesi aşırı kilo alımı gerçekten iyi bişey değil ama keşke bende aşırı kilo alsaydım aşırı kilo kaybetmek yerine valla umurumda olmazdı. 9 kilo kaybettim ben başlarda hatta 10. Haftama gelmeden diyeyim. Keşke kilodan yakınsaydım diye hep ağladım
Tugbays tugbaasahin Hiiiç endişelenme bebeğin kilosu normalse sıkıntı yoktur. Ben 22. Haftaya kadar hiç almadım ama ondan sonra benim iştah maşallah bir açıldı pir açıldı 😂 33. Haftadayım 13 kilo aldım yaaaa
Jdjdjdjk tugbaasahin gereksiz kilo alınmamalı 20 haftalığım 1 kilo aldım zaten 3. Trimester baya alınarak geçecek şu an almamanız normal bana da sanki hamile kalınca hemen kilo alınır gibi geliyordu bu yanlıs bi düşünce ayda 1 kilo yeterli zaten bi anda alacaksnz fark etmdn
Nehir3351 Mom06226 vallahi almadim kimse inanmıyor burda ama bilenler diyor sen zayıflamışsın diye şeker ve tansiyon hastasıyım yememe dikkat eden biriyim
hanimhanimcik 30 haftalığım 9 kilo aldım, ben belçikada yaşıyorum burdaki doktorlar dengeli kilo almayı destekliyorlar ve savunuyorlar. kilo almak kötü birşey değil hep hanımlara söylüyorum hatta iyi birşey sağlıklı olduğunuzu gösterir bebeğin büyüdüğünü gösterir