22+5 iz, 9 kg aldım. Hiç kilo almadım, zaten kilo almak sağlıklı değil vs tarzında yazanları hiç anlamıyorum. Hamileyiz her şeye kolay alınıyoruz demeyi biliyorsunuz ama burada yüzlerce anne adayına nasıl o kadar kilo alırsınız, dikkat edin hiç sağlıklı değil falan demeniz hoş değil. Bırakın da onları doktorlarımız söylesin bize. Lütfen daha dikkatli olun, hepimiz çok alınganız biliyorsunuz.