Kızlar bazılarınıza mantıksız gelıyor ama ben getcekten +2 kilodayım ve 34 haftalıgım.Ama soyle 56 ile basladım 53,5 a dustum sonra 58 oldum şimdi.7.haftadan beri diyet yapıyorum ondan kılo almadım ve bu durumdan hıc mutlu degılım yani.Kılo almamak benı korkutuyor acıkcası.