Hanife_ tugbaasahin illa çok kilo almanız gerekmez bebek saglikliysa sorun yok ben ilk kilomu 21. haftada almıştım 7 kiloyla da doğuma girdim oğlumda 3 bucuk kg doğdu gorumcem de bu hamileliğimde de az kilo almakta bebege zararlı diyo niye zararlı olsun ki ben bebek için bı sürü şey yedim
yaren-1 Benimde 18+6 hiç kilo almadım aynı kilodayım ama bebek gayet sağlıklı, bizim kilolu olmamız ya da zayıf olmamızla bebeğin kilosunu kıyaslamak doğru değil bebişler zaten kendileri için gerekli bütün kiloları alıyor 😬
kaderelmci tugbaasahin herkesin bünyesi farklı 17. Haftamda ben 3 kilo almıştım şuan 35+6 yız 11 kilo artım var benim mide bulantım oldu ama kokudan tiksinme iştah kaybım hiç olmadı.
Melek6177 Ben 30 hafta ve sonrası haftalarda olan işte 0 kilo aldım 1 kilo aldım diyenleri anlayamıyorum yani bebeğinizin kilosu suyu plesentası göğüslerin süt dolması falan filan yabi nasıl kilo almıyorum diyorsunuz bana hiç mantıklı gelmiyor 🤷🏻♀️Herşeyin normal bi seyri vardır… Ben 35 haftalık oldum 11 kilo aldım insan hamile olduğunu da az anlamalı bence 😂
dakpinar- Melek6177 yaa ben de bişi sormak istiyorum mesela ben şu a 56 kilo çıkıyorum tartıda bebeğim 200 gram falan ben aslında 55.8 gram bebeğim 200 gram ikimiz 56 yız değil mi yani tartıya bebişlerimiz de yansımıyor mu ? Hakkaten hıc kılo almamak nasıl oluyor bebıs nerede 😀😍
Melek6177 dakpinar- e tabiki yansıyor doğumdan çıktıktan sonra bebeğin kilosu içinde yaşadığı suyu plesentası yani eşi direk tartıda göreceksiniz 5-6 kilo anında gidiyo geriye kalan da işte annenin aldığı kilo 🤗 yani bazı hanımların hiç kilo almadım demesi tuhaf 🤷🏻♀️
Didem_678 tugbaasahin iki oğlumdada son iki ay yemek yeyip kilo almıstım çünkü hep kusuyordum serum takılıyordum 3 600 felan dogmuslardı yani düzelirsin alırsın daha canım
momsturk Melek6177 kesinlikle katılıyorum yani göğsü kalçası da mı büyümüyor kimsenin 🤷♀️ ben çok şükür hiç mide bulantısı yaşamadım. Hep yememe dikkat ettim. Pilav makarna ekmek patates yoktur yemeklerimde. 25. Haftadayım 10 kilo aldım. Ki hamile kalmadan önce diyete girdim planlı bir gebelik yaptım. Önceleri çok takıyordum nasıl kilo aldım bu kadar diye. Ama sağlıklı beslendiğimi bildiğim için hiç umursamıyorum. Moralimi de bozmuyorum. Kilo almamayı bir zafer olarak görmüyorum. **aksine kadınların kilo üzerinden birbirlerine mobing yaptığını düşünüyorum ** 1 ayda oğlum 500 gr almış. Bu beni çok mutlu etti. Oğlum sağlıklı olsun da ben yine diyet yaparım spor yaparım. No problem 💕
sinas 23+2 bir kilo aldım. 21. Haftaya kadar kilo almadım doktorum kilo almanı istiyorum artık deyince kilo almak için zorladım😅
Melek6177 momsturk nasıl güzel yaZdınız düşüncelerinizi hissettiklerimizi teşekkür ediyorum 🤗🌸 biz kadınları anlamak çok çok zor 😂 oğlunuza maşallaah sağlıkla gelsin annesinin kucağına evinize🥰🥰bizde heyecanla bekliyoruz oğlumuzu ☺️💙
Mutluolmaliyim tugbaasahin maalesef aynı şeyleri yaşıyoruz canım bende 22 haftaliğim hiç kilo almadım korkuyorum karnımda yok senin karnın varmi
tugbaasahin Mutluolmaliyim çok garip gerçekten doğru düzgün bişey yiyemedim onlarca kilo alanlar var ben beslenmeme de dikkat ediyorum ama bir gram yukarı çıkmıyor, benim de karnım çok az canım yok gibi
Busrase tugbaasahin bende sizin gibiyim 83 le hamile kaldım şuan 79 kiloyum git gide zayifliyorum bulantı hapi kullanıyorum çok güzel sağlıklı besleniyorum 16. Haftamda doktor korkulacak bişey yok bebeğin gayet iyi 10 gün ilerde gidiyor dedi sevinsemmi uzulsemmi bilemedim
tugbaasahin Busrase ben en son 15 haftalıkken gittim canım bana da bebek iyi 1 hafta ilerden gidiyor hatta dedi ama benim de kilo alamamak morelimi bozuyor çünkü bu çocuk madem büyüyor o halde kilo almamız gerekmez mi o alıyorsa ben mi zayıflıyorum o zaten diye düşün zaten çok kilolu değildim çocuk olduktan sonra bir anda hepsi gidince bir deri bir kemik kalacağım diye korkuyorum