Nurdan17 Kuben bence rısk almayın kutudada 26 derece ve altında serın yerde saklayınız yazıyor zaten malum havalarda 40 derece 🤣
Nurdan17 Kuben ama içeriği zarar goruyor olabılır sadece ılla bozuldugunu bellı etmez bence cunku dıs kapsullerı zaten dayanıklı olmak zorunda 🤷🏻♀️