Ceydamehtap gerçekten bu tarz insanları anlamıyorum. Onlarla görüşmeyi bırakırım yine de miniklerimi bırakmam. 4 tane kedim var evladım gibiler ve hayvanlarla büyüyen bebeklerin gelişimi daha iyi oluyor. İnsanlardan daha iyiler!! Takma kimseyi çok mutluyum ben çocuğum adına da arkadaş olacaklar birlikte büyüyecekler çok güzel ya 😻