İlk gebeligim kışın geçmişti Mayıs’ta doğum olmuştu öyle güzeldi ki ne sıcak ne şişlik ne nefes darlığı ama bu gebeliğim yaza denk geldi 7.ayimdayim Ekim’de doğum kısmetse ama valla zorlanıyorum sıcaklardan..hamile kalmak isteyenlere tavsiyem yaz biterken hamilelik en güzeli 😁 gebeliğin zorlu kısımları serin havalara denk gelince rahat geçiyor çünkü.